7 sanningar om mig

2010-03-19 @ 13:58:30

Nämen, titta jag har blivit nominerad som en kreativ bloggare av vår kära crazynails! Min första någonsin =)

Denna Blogaward funkar så här:
A: Kopiera Awarden .
B: Länka till personen som gett dig awarden
C: Berätta 7 intresanta fakta om dig själv
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till
E: Länka till deras Bloggar
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett de denna award.


1) Jag tror STENHÅRT på karma, därför oroar jag mig i princip aldrig. Har en väldigt lugn inställning till allt.

2) Trots att rutiner och planering är nästan bl.a. det viktigaste i mitt liv så är jag nog också en av de mest impulsiva människor som finns. You wanna do it? Let's do it!

3) Jag skäms aldrig/tycker nästan aldrig någonting är pinsamt, som jag har klantat mig genom mitt liv och både sagt och gjort vad som uppfattas som pinsamt har jag själv aldrig haft något problem med det. Jag sjunger gärna högt i stan, berättar gärna för kassörskan hur himla söt hon är idag, frågar främlingar vart de har köpt sina strumpbyxor, frågar gärna den som sitter bredvid mig i bussen om boken som han/hon läser är bra då jag är en bokgalen människa. När jag var 10 år läste jag 700-sidors böcker

4) Jag lider av prestationsångest och är perfektionist men i den mån att ingen någonsin skulle märka det, allt jag gör måste vara 100% fulländat annars gör jag om det. Som en dag i skolan då vi skulle skriva en liten uppsats på en A4 och jag hade endast en bläckpenna till hands. När jag väl skrivit klart till näst sista raden råkar jag skriva ETT ORD fult, då var det bara att hämta ett nytt ark papper och börja om igen, jag tål det inte! Vissa dagar kan jag sminka om basen 4 gånger eftersom att det inte blir så bra som det bara kan. Löjligt men sant!

5) Jag är en person som skrattar och älskar att ha det roligt. Då älskar jag personer som är i princip likadana. Skratta och ha skoj (självklart inte på andras bekonstnad) lev ett lyckligt liv. Det är så himla underbart. Bittra stunder varar numera inte längre än 5 minuter i mitt liv. Vi har ett för kort liv för att bekymra oss, det löser sig alltid. Hakuna Matata.

6) Jag är envisare än 10 åsnor tillsammans.                                                       

7)
Jag kan först AVSKY en ny låt på radio/ ny TV-serie sedan blir jag besatt av den 600 år efter alla andra, haha!

Eftersom att jag sett att nästan varenda blogg jag läser blivit nominerad är det svårt för mig att komma på någon som inte blivit det, därför nominerar jag alla som inte har hunnit bli det hittils. Bring it!

Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Kul =) Kramar

2010-03-19 @ 14:36:05
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Josephine

Du låter som en jättehärlig människa =)

2010-03-19 @ 17:43:01
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Aida

Maria: Riktigt roligt att göra denna lista faktiskt, mycket som jag inte tänkte på att jag var förrän jag tänkte igenom det ordentligt!



Josephine: Tack vännen, det är jag säker på att du är med!

2010-03-19 @ 17:47:25
URL: http://kallepook.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hahaha så ball du är vi är väldigt lika på många sätt och olika med, roligt :D kram

2010-03-21 @ 22:26:58
URL: http://doolallymakeup.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback