Det var inte igår ..

2010-06-29 @ 11:59:59

Hej, det var inte igår! Här har det varit en kass uppdatering delvis pga. av en massa massa jobb samt en del personliga skäl. Jag har inte varit hemma och därav har det inte kunnat uppdaterats! Jag hoppas vi kan få en ändring på det f.o.m. nu och mitt mål är att försöka uppdatera 1 gång om dagen. Det är inte mycket, dock bättre än inga uppdateringar alls =) Jag kanske t.o.m. kan videoblogga idag, jag lovar inget men ska göra så gott jag kan. Ta hand om er än så länge och tack för kommentarerna/mailen jag har fått under tiden det har varit dött här på bloggen, ni är underbara! Kram kram!




Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du är igång igen! :)

2010-06-29 @ 23:45:57
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback