Ett litet guldkorn ..

2010-09-03 @ 19:27:34

För några veckor sedan tog jag mig en tur in till The Body Shop för att påfylla duschproduktsförrådet. Väl inne i butiken kunde jag inte undgå att lägga märke till hur ett fantastiskt rouge ur baked to last-kollektionen höll på att flirta med mig från andra sidan butiken.
Well, hello gorgoues!
Säg hej till mitt nya rouge, nr 02 Coral som inte lät mig lämna butiken utan att ligga i min shoppingpåse.
Jag har ett himla bra tag tills använt en ögonskugga som rouge, nämligens Make up store's microshadow Diana. Den har varit min "reserv" ett bra tag nu men nu kan jag äntligen släppa den.
Denna rouge har ett jättevackert skimmer med lagom pigment för att vara ett rouge, den är lätt att bygga på och få mer intensivitet, steg för steg utan att det blir för mycket på en gång.
Jag har aldrig innan använt någon av The Body Shop's kosmetika men det kommer nog bli ändring på detta framöver om alla deras produkter kan tillfredsställa lika väl som denna. Den sitter på hela dagen och jag kan inte vara mer nöjd. Den är vacker, praktiskt och prisvärd. Tummen upp!
Betyg: 5/5
Pris: 175 kr men som medlem får du 20% rabatt
Inköpsställen: The Body Shop
Skulle jag kunna tänka mig att investera i denna produkt igen? Det kommer jag säkerligen att göra!
Vi syns i vimlet!
Aida*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också det rouget och jag älskar det! :)

2012-10-15 @ 02:48:41
URL: http://jelversson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback