H&M got it right ..

2010-08-17 @ 22:56:29

Här har vi två fina mini-paletter från H&M som jag har velat swatcha ett bra tag!

Let me introduce "My summer Romance" and "Gives me that glow"
"My summer romance" består av 4 skuggor, en mjölkvit, turkosgrön, gammelrosa och en mörkgrå.
"Gives me that glow" innehåller en ljusbeige, guldbrun, turkosblå och en mörkbrun skugga.
Jag har använt mig av Urban Decays primer potion som grund men av det man det jag lade märke till var att skuggornas intensitet var lika bra med min primer som utan. Man kan inte ens skilja vart jag lagt min primer och inte på bilden. So thumbs up for that! Däremot kan jag inte garantera ifall skuggorna håller lika bra lika länge med en primer eller utan. Man kanske kan urksilja att skuggorna är lite pudriga och därför kan jag tror jag att de har en tendens att "flyga" av under dagen ifall du inte grundar med en primer.
Jag har bara använt mig av palettens egna applikatorer och jag ska faktiskt inte klaga för jag har inte behövt använda mina andra "lite bättre" penslar, utan jag har varit nöjd med dessa. Over all tycker jag att dessa är superbra vardagsskuggor, de har lagom intensitet och smälter in bra . Inget halleluja-moment kanske, men tillräckligt för att jag ska vara nöjd!

Betyg: 4/5, hade de varit en aning mindre pudriga hade de fått en 5:a!
Pris: 49,5 kr/styck
Inköpsställen: H&M
Skulle jag kunna tänka mig att investera i denna produkt igen? Utan tvekan!
Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej !

Jag kollade på din blogg när du visar din sminksamling.

Och den var bra men jag har en fråga..

Var köpte duvärmeprodukterna från Studio "spray-produkter" .. Och hur mycket kostade dem? och svara gärna på min fråga på min blogg, iett kommentar fällt "spelar ingen roll" ..

Tack <3

2010-10-02 @ 12:51:29
URL: http://www.JagForsberg.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback