Gottgottigottgott

2010-03-21 @ 15:07:37

Nu har min Urban Decay Primer Potion gått i pension så jag tänkte att det var dags att pröva en high tech lighter från Make up store. Eftersom att fantastiska Linda Hallberg tipsar om den som en primer trodde jag att den passar alla men ack så fel jag måste ha uppfattat det. Troligtvis har Linda Hallberg normal/torra ögonlock vilket gör att ögonskuggan inte fäster bra, eller så bra som den egentligen kan och därför är en high tech lighter, som är krämig, en toppenprodukt för henne och för många andra. Men inte för de som sitter i samma båt som mig, vi som får oljiga ögonlock efter bara några timmar. High tech lighern är alltså ingen produkt för oss, ni hör ju hur det låter, att lägga en fet/krämig produkt på oljiga ögonlock, det håller inte. Därför tipsade den söta make up artisten på Make up store mig om en ögonprimer clear, från Make up store. 155 kr för 10 ml är värt att pröva speciellt då man i princip nästan aldrig blir besviken på Make up store.



Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag går inte så bra ihop med HTL, det creasar direkt! :(

2010-03-21 @ 16:57:23
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: sminkjante

Jag gillar inte alls HTL. Det är faktiskt inte många jag hört som gillar den. Ska bli roligt att höra vad du tycker om ögonprimern, den har jag inte testat.

2010-03-22 @ 11:32:20
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Aida

Josephine: Då kanske vi sitter i samma båt?



Sminkjante: Jaså? Jag har för det mesta läst positivt men det är ju så svårt att veta. Jag är nyfiken själv på hur denna kommer att te sig. Ska pröva den idag =)

2010-03-23 @ 09:51:37
URL: http://kallepook.blogg.se/
Postat av: Emma P

Jag tror definitivt att de som kan använda HTL hör till en minoritet. Är dock skeptisk till eyeprimern med tanke på att mkt få verkar använda den. När inte ens MUS-muorna själva tipsar om den, då känns det skumt. Ska bli mkt intressant att höra vad du tycker alltså:)

2010-03-27 @ 21:09:24
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback