Lancôme - Color Fever

2010-01-02 @ 11:20:56

En ny favorit är inhandlad, en sådan favorit som man är rädd för att använda för mycket eftersom att man inte vill att den ska ta slut. Speciellt när den favoriten är en intensiv rosa med lila glitter (!!) i. Vi snackar läppstift, nej vi snackar Lancôme. Sedan ungefär 2 år tillbaka har jag funnit mitt favoritmärke när det gäller lipstick, det är Lancômes serie, Le Rouge Absolu. Det var då jag slog till på det mest intensiva röda läppstiftet jag kunde finna. Vilken intensivitet, vilket underbart lyster och vilken hållbarhet. En sällan skådad långbarhet. Den håller i timmar, genom vilka maträtter som helst, genom vilka glas som helst. Den sitter där och pryder ansiktet i flera timmar. Nu ska jag inte bli lyrisk, men sedan le rouge absolu har jag försökt hålla mig till de så mycket jag kunnat. Men häromdagen fick jag en blindejt med Lancôme Color Fever and I'm stuck, nr 138! Wow, säger jag bara. Har fotat, fotat och fotat men jag får ingen rättvis bild! Men vi får göra ett försök ändå!



Jag igår, 3 timmar efter applicering!

Lancômes Color Fever beskrivning:
Color Fever ger otroligt klara och ljusa färger. Färgen glider smidigt mellan dina läppar med sinnlig komfort och lämnar en känsla av mjuk- och smidighet. Ljusmaximerande pigment använder ljuset som ett prisma för att ge dig den mest intensiva och det mest hållbara glanset. Ingen anledning att kompromissa, detta läppstift har allt - lång hållbarhet, fuktgivande konsistens som sveper dina läppar i vadderad komfort. Färgen står dig trogen utan att blekna. Text lånad från Lancômes hemsida som jag översatt.

Betyg: 5/5 den håller verkligen vad den lovar!
Pris: 270 kr
Inköpsställen: Åhlens, Kicks, NK m.fl.
Skulle jag kunna tänka mig att investera i denna produkt igen? Yes baby!

en liten grej också! vet ni vad denna gula lapp innebar? 50% avdrag!! Wihooooooooooooooo!!


Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Emma P

Det ser verkligen tjusigt ut! Jag har endast testat color feverglossen och de tycker jag inte utmärker sig ngt särskilt, men nu blev jag verkligen sugen på att testa stiften med!

2010-01-02 @ 13:00:06
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Aida

Emma P: Jaaa, det tycker jag! Jag är ju fullkomligt förälskad! Det kommer en bättre bild snart, håll utkik!

2010-01-02 @ 13:08:34
URL: http://kallepook.blogg.se/
Postat av: Emma P

Låter kanonbra! Ska kika på Kicks nån dag efter fina färger och sen se om jag kan hitta dem billigare på Strawberrynet, 270 kronor är lite saftigt...

2010-01-02 @ 13:19:29
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback