Snart så ..

2009-11-10 @ 14:18:21

Här har jag nu sminkat mig och tagit en massa foton för att äntligen ge er en "dagens sminkning" så är usb-kabeln till kameran väck! Jag hittar den inte någonstans, har lyft på varenda objekt här i hemmet men den vill inte visa sig. Jag får vänta till min älskling kommer hem, han har den nya Satio-mobilen med en 12,1 megapixelkamera från Sony Ericsson som fotar superläckra bilder! Det var den kameran jag använde till mitt sista dagens sminkningsinlägg.

Ang. min supervärdelösa uppdatering så har jag vistats i Skåne sedan i fredags och tagit hand om min sjuka mormor, där hann jag bara sminka mig på lördagen och det var den som hamnade på bloggen. Men nu ska vi sätta igång, jag kan iaf ge er en hint om hur min make ser ut idag, många skulle säga för mycket men jag säger: that's the way, aha aha, I like it, aha aha!

Hint


Can't wait, toodles!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag gissar på en ljus bas med massa lilla bl.a. glittret.

2009-11-10 @ 15:32:38
URL: http://lollolillalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback