Make up store - Snow white

2009-11-06 @ 11:15:02

Något jag gillar stenhårt är vita ögonpennor, men något som jag gillar ännu hårdare är vita ögonpennor som sitter hela dagen, nämligen Make up store's snow white ögonpenna. Som ni kanske har förstått använder jag mig mycket av den vita ögonpennan i kajal- och undrefransradensyfte, det blir en sådan stor skillnad! Kan visa någon gång.

        
Ni kan se fler sminkningar under kategorin "Dagens sminkning" till höger

Denna ögonpenna håller hela dagen, kan inte säga att den sitter som berget i 24 h men den sitter riktigt länge och jag man bara pennan med sig så kan man förfina linjen efter 8-9 h ungefär. Är supernöjd med pennans "konsistens", den är så mjuk och har en massa pigment så det blir verkligen vitt-vitt och inte bara vitt. Återigen en stor eloge till Make up store! Visste ni att MUS även säljs i t.ex Indonesien, eller att grundaren är en man?
Kanske kan ta en historielektion senare!




Betyg: 5/5
Pris: 130 kr
Inköpsställen: Make up store
Skulle jag kunna tänka mig ett återköp? Alltid (men måste erkänna att jag måste testa H&M's först) haha


Vi syns i vimlet!

Aida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback