Isadora build up extra volume mascara

2009-11-04 @ 11:19:19

Build-up Extra Volume Mascara
Bygg upp önskad volym!
Snabbtorkande, kan enkelt appliceras i flera lager.
Oregelbunden borste för maximal fyllighet och definition.
Med vårdande panthenol.
12 ml/.41 Fl.oz
OPARFYMERAT & KLINISKT TESTAT
– för undvikande av allergiska reaktioner.

enligt Isadora ja!

Har prövat denna mascara 2 gånger och nu ligger den i papperskorgen. Helt värdelös, jag kan lika gärna inte applicera mascaran för jag fick ingen som helst effekt. Det var som om att jag inte hade mascara överhuvudtaget.
Vet inte hur jag ska kunna recensera denna när den inte uppfyller sin "funktion". Nej, skrota säger vi bara!

Betyg: 0/5
Pris: omkring 89 kr?
Inköpsställen: Åhlens/Kisck/Lindex m.fl.
Skulle jag kunna tänka mig ett återköp? Aldrig


Vi syns i vimlet!

Aida


Kommentarer
Postat av: Ana

Jag har denna mascaran och jag tyckr att den är jätte bra men så är det med smink allt är bra i början hehe =)

2009-11-04 @ 22:11:04
URL: http://anibanani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback