L'oreal Telescopic Explosion mascara

2009-11-21 @ 12:01:10

Jag får in många frågor om jag t.ex. använder lösögonfransar eller om vilken mascara jag använder.
Svaret på första fråga är: nej, jag änvänder inte lösisar dock vill jag hemskt gärna prova. Jag har lyckligtvis alltid haft långa ögonfransar och detta är något jag vill tacka mitt DNA för. Tack genetiken att ni kan föra sådant vidare! I stunder då jag är osminkad och t.ex. kliar ögat skriker oftast tjejerna: NEEEEJ, AKTA MASC .. aah, just det! Hur är det nu med mascaror, hur mycket skiljer de sig egentligen från varandra? Det finns ju en hel jungel därute och det supersvårt att säga vem som ska ha vad. Här får man faktiskt handskas med svaret som man aldrig vill få: det gäller att prova sig fram. Gaah, I hate it! Men nu har jag använt en mascara riktigt länge och tipsat alla kvinnor i oomgivningen och den har gått hem hos varenda en, även min mamma som har så himla korta ögonfransar tyckte att denna utmärkte sig mycket från övriga mascaror.

Den heter L´oreal Telescopic Explosion Mascara.
En riktigt bra mascara som lurar dig i början, dess riktiga effekt börjar inte förrän drygt en vecka efter att du börjat använda den. Det är liksom för mycket mascara i början så det blir lite svår att jobba med borsten med tanke på att den måste vara rätt så "clean" när du arbetar med fransarna. En toppenmascara som verkligen ger tätare ögonfransar och volym på ett annat sätt än andra mascaror. Den har en viss teknik man bör behärska men det är ju inte som att plugga in relativitets teorin direkt, det kommer ska du se!

Betyg: 5/5
Pris: omkring 180?
Inköpsställen: H&M/Lindex/Kicks m.fk.
Skulle jag kunna tänka mig att investera i denna produkt igen? Yes!

Vi syns i vimlet!
Aida!

P.S. Ett litet tips! Kolla in Kicks eller Åhléns för denna mascara, jag vet att den ska komma i julutgåva kombinerad med kanske ögonpenna eller liknande för ett bra pris D.S.


Kommentarer
Postat av: emmelist

aha, så den funkar bra den där :P



allt bra me dig idag?

2009-11-21 @ 12:04:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: felicia ◕‿◕

Hej kikade bara in och ville önska dej en fin helg ;D

2009-11-21 @ 13:04:13
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback