A cappucino please, thank you.

2009-11-21 @ 03:38:29

Dagens make up kom jag på att fota alldeles för sent, för att vara ärlig. Alldeles nyligen, haha. Ta då gärna hänsyn till att den har suttit i över 12 h och att jag är väldigt väldigt trött!

Guldigt som går över till brunt


Om ni tittar noga så ser ni att jag under undre ögonfransarna har lagt "glitterprickar". Oftast brukar dessa hamna ovanför övre fransradslinjen men jag tänkte att det säkert skulle kunna gå likabra tvärtom, det ser ganska fint ut om du frågar mig!


Nu har jag haft en kalasdag/kväll/natt/morgon och nu är det tänkt att jag ska sova ut.

Natti natti
Aida


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kanske borde satsa på ett puder så du inte ser så blank och svettig ut på bilderna.. :)

2009-11-24 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback