Santa Clause by Mogi!

2009-12-17 @ 15:19:47

Jag är med och tävlar om en HP Mini designad av Tord Boontje här på Santa Clause by Mogi på hennes blogg!! KLICKA HÄR FÖR ATT VARA MED DU OCKSÅ!

Åh, vad jag skulle ha velat vinna en sådan här dator! Jag har velat ha en mini pc i typ forever men har aldrig riktigt kunnat pga av olika omständigheter men nu håller jag tummarna för kung och fosterland att jag blir en av de två lyckliga vinnarna. Den är ju inte bara liten och smidig så att man kan ta med den med sig överallt, den är supersnygg också, kolla bara designen *dregel*! Då hade jag kunnat utveckla bloggen genom att ta med den med mig på olika jobb jag gör och kunna posta inlägg precis DÅ, och på mina småresor. Har ju bara en stationär dator och det går ju liksom inte! Då hade bloggen njutit av mer bilder, fler recensioner på bättre tider under dagarna just vid de tillfällen man får sådant himla sug! Datorn kommer även att förgylla alla mina tågresor jag gör ned till Skåne till min sjuka farmor (ungefär varannan helg). Åh, kan komma på hur många anledningar som helst till att jag skulle kunna dra nytta av en sådan här läcker dator men jag känner att det räcker med att jag säga att jag vill vill vill vill vill vill vill vinna! Gaaah, mer dator till min älskade sminkblogg =)
 


All I want for christmas is a HP MINI from Mogi




edit
: min sambo hälsar: snälla Mogi, låt Aida vinna denna datorn så slipper jag sitta brevid henne och vänta på att hon ska läsa klart alla hennes favoritbloggar innan jag får ta över datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback