Fyndat på Kicks!

2009-12-29 @ 14:48:24


Se här vad jag fick med mig hem häromdagen, Kings & Queens deodorant! Aldrig i mitt liv har en deodorant luktat såååååå gott! Köpte en till mig och en till älsklingen, hmm. Antar att det är för båda när deras märke heter Kings & Queens? Haha, om de fungerar återstår att se men denna ljuvliga lemondoft är oslagbar, det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på den! Dessutom är den fri från bl.a. mineraloljor och parabener. Har gått runt och sniffat på den i 2 dagar nu, muuumma! Fyndade dessa på Kicks, orginalpriset är 69 kr men det var 50% rabatt så det känns extra kul när man sparar pengar på sådant man tycker om, tummen upp! Får först vänta på att min nuvarande deodorant tar slut och sedan ger jag mig på denna goding. Även om jag hade haft världens bästa deodorant, hade jag köpt denna BARA för doften. Näe, nu får jag gå och sniffa lite till, haha





Vi syns i vimlet!
Aida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback