Dinner dinner oh my dinner

2009-12-14 @ 20:13:10

I lördags kväll bar det av till en liten middag med ett rosa-tema, alldeles välpassande till mina nya produkter från Baby Doll-kollektionen så jag blev mer än glad. Jag vet inte HUR jag lyckades men jag glömde att använda mascara (?!) hur fasiken glömmer man mascaran? Nyckelprodukten liksom, gaah. Aaa, i alla fall, jag märkte det inte förrän seeeeent så det fick bli som det blev helt enkelt. Jag hoppas ni har överseende med mitt utseende, bilderna togs på en väldigt trött och sjuk Aida kl 3 på morgonen så sminket satt ju direkt inte som bäst just då. Ni får tänka er det lite mer finslipat och mindre glansigt =)








Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Tjusigt med strasset!

2009-12-30 @ 16:37:49
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback