L'oreal Derma Genesis Cleansing

2010-01-08 @ 21:23:46

Jag har länge lovat mig själv att inte köpa saker "bara för att" utan att spara de pengarna och köpa sådant jag verkligen vill ha, kosta vad det vill! För jag har insett att om jag inte köper det som jag innerst inne vill ha så kommer jag att spendera mer pengar på andra produkter som ändå inte kommer att leva upp till den egentliga produkten, och även om den gör det så kommer jag sitta och komma på löjliga ursäkter ändå. Så för min del är det lika bra att köpa det jag vill ha och motstå allt det vid sedan om. Fast något jag verkligen inte kunde hålla min fingrar från var L'oreal Derma Genesis Cleansing! Vet ni varför? Jo, 35 kr! Billigare än en enkel Big Mac (utan meny)

Namn: L'oreal Derma Genesis Refreshing Gel Mousse
Pris: 70 kr (hade turen att det var 50% realisation) 
Lovar: produktionen av nya hudceller bidrar tilll att hålla huden ung. För många döda hudceller kan täppa till huden så att den blir matt och tappar sin lyster. Derma Genesis Refreshing Gel Mousse med BHA, beta-hydroxysyra, och menthol renar huden på djupet och avlägsnar döda hudceller, vilket fräschar upp huden och ger ny lyster.
Tillvägagångssätt: Tryck ut mousseni handflata, blanda med lite vatten och massera upp ett skum och applicera i ansiktet med lätta rörelser. Undvik huden kring ögonen, skölj därefter med vatten.

Jag måste faktiskt få säga att jag inte hade några som helst förväntningar av denna produkt. Finns så himla många andra produkter jag har prövat och slängt och försökt tänkt positivt som att: jaja, huden blir ju alltid rengjord iallafall. Men för första gången på väldigt länge behövde jag inte komma på någon ursäkt! Jag såg faktiskt resultat efter första användningen, helt otroligt. Min hud blev väldigt len och jag såg en lyster, LYSTER. För mig är det helt wow:igt för aldrig har min hud lyst på det sättet som de beskriver att J.Lo's gör, men nu kan alla superstjärnor slänga sig i vägen för Hollywood, här kommer jag! Skämt åsido så fungerar denna jättefint och jag kunde inte vara mer nöjd. Den är superdryg, uppfyller sina löften och har ett superbra pris. Det är en sådan produkt jag vill använda var och varannan dag.

Betyg:
5/5
Inköpsställen: Åhléns, NK, Lindex, Kicks m.fl.
Skulle jag kunna tänka mig att investera i denna produkt igen? Utan tvekan!

Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Då ska jag springa in till stan och köpa en sån med en gång! / Pernilla 38 år

2010-01-09 @ 16:40:34
Postat av: Götet

Jag diggar din blogg GÖRMYCKET älska göteborgare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-09 @ 17:24:18
Postat av: Linda

Vart jobbar du? Kan man boka en tid hos dig? Hur mkt tar du?

2010-01-09 @ 18:17:53
URL: http://lindolink.blogg.se/
Postat av: Anonym

en nystartad blogg om smink , hår och humor :D / www.minstudio.blogg.se

2010-01-10 @ 22:00:00
Postat av: Madde!

Hej Aida! jag är en läsare från västerbotten uppe i Storuman. Jag tycker att din blogg är jätteintressant och jag är har läst den länge nu. Jag har skrivit ett inlägg på min blogg som handlar om rött läppstift. Skulle du vilja kommentera det med kanske lite egna erfarenheter? Det skulle verkligen göra min dag. Tack på förhand. Kram

2010-01-17 @ 19:41:32
URL: http://madeleineharrati.blogg.se/
Postat av: Malin Quist- Makeupartist

Hej Aida:) tack så mycket, och kul att du tittade in:)



Den vita skuggan jag har använt på Hanni heter Vitsippa och är verkligen superbra! Du kan gå in och beställa den på makeupfabriken.se om du vill för 98 kr :)

2010-01-18 @ 19:54:53
URL: http://makeupdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback