Dagens inköp!

2010-01-03 @ 11:35:07

Nu ska jag iväg till jobbet, slutar inte förrän sent ikväll så det kommer förmodligen
inte hinna bli någon mer uppdatering idag.
Det ska bli intressant att testa Bobbys serie, han har ju själv berättat så många gånger om hur bra de är och att de är jämlika produkter med de andra märkena som har 4 gånger högre priser. Har någon av er testat hans produkter? Kan inte ni dela med er i sådana fall av era tycken så jag har något lärorikt att läsa när jag kommer hem efter jobbet?



Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har hans shampoo och balsam, och jag älskar dem! Kommer typ aldrig byta bort det mot nå annat, hihi :]

2010-02-14 @ 19:48:42
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Aida

Jaså?! Då kanske man ska pröva de med! Kommer recension om das mousse och spray så stay tuned =)

2010-02-15 @ 15:47:40
URL: http://kallepook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback