Lite nytt att testa framöver :)

2010-04-18 @ 23:00:46

Hej! Här ska jag visa lite grejer som kommer att testas framöver. Det är så himla synd att ha en sminkblogg och så står man där, färdig med alla recensioner och tips på produkter och så har ingen större budget att spendera på nya skönhetsprodukter. Ja, vad bloggar man om då? Lite tips kanske? Det är därför det kan stå stilla ibland.



En underbar läsare tipsade mig om en nagelförstärkare som verkar vara något att ha, det tackar jag för. Slog till på en sådan och ett baslack, har aldrig använt mig av ett så det ska bli roligt att se hur det kommer att visa sig =)



Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: E

Du borde byta design. Jätte fin blogg annars!

2010-04-19 @ 21:19:05
Postat av: Aida

E: jag har försökt nu det senaste men det går inte! Jag förstår ingenting, jag har liksom gett upp. Alla färdiga mallar som finns ute på nätet är så vanliga, jag vill gärna ha ngt nytt och fint. Annars håller jag med dig, jag borde byta design. Tack vännen!

2010-04-20 @ 09:40:12
URL: http://kallepook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback