And the winner is .....

2009-09-30 @ 22:29:25

Nu kööör vi!

Idag har jag varit ute på stan bara för er läsares skull och köpt en grej som jag vill dela ut som vinst.
Produkten kommer från Face Stockholm!

Varför Face? Jo, för att jag tycker att Face Stockholm är ett underskattat märke och jag vill givetvis kunna ge er den möjligheten att få testa en utav deras superhärliga produkter! Idag valde jag ett läppglans i den rosa nyansen "cyklamen" som passar alla! Visar bild senare. Åh, den är så fin att jag funderar på att köpa ett till mig själv senare i veckan!

Okej, för att vara med i utlottningen av detta underbara läppglans krävs:
1)
Att du registrerar dig på Gratis make up (helt kostnadsfritt) via denna länk <---- klicka här!
2) Du skriver en kommentar till detta inlägg med ditt användarnamn på gratis make up så att jag kan bekräfta.
3) Länka till tävlingen på din blogg (är ej ett krav men det ökar dina chanser till vinst) och skicka med länken till detta till ditt inlägg som är länkat till detta

Tävlingen avslutas om 30 September kl:19
Lycka till och håll tummarna!



Vi syns i vimlet!
Aida


Vinnaren är dragen och äääääääääääääär

TRUMVIRVEL TACK!!

........

Jessica!
Du är nu kontaktad på din blogg.
Grattis!!
Till alla er andra som inte hade turen att vinna, det kommer att komma fler tävlingar på bloggen. Oroa er inte!

Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Alina

himla fin blogg du har!! =)

2009-10-01 @ 12:56:57
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Simone

Tycker verkligen om face jag :D

2009-10-01 @ 12:57:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Amanda Elbemo

Åh... Jag har verkligen alltid otur! :/

2009-10-02 @ 14:19:47
URL: http://lillllamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback