Tack Emelie!

2010-03-20 @ 11:07:26

Som jag skrev i mitt förra inlägg så använder jag en gel som gör att man "tappar hud" man kan säga att den flagnar av, eller aa tänk er en orm som ska byta skinn. Ungefär så men peut en peut, detta leder till att jag varje dag måste skrubba ansiktet riktigt ordentligt innan jag sminkar mig, annars så ser jag ut som ett olöst pussel i ansiktet. För mitt ändamål är nästan alla skrubbar ute på marknaden alldeles för milda, jag behöver något grövre och därför har jag tills alldeles nyligen använt en skrubbhandske. Jag läste på Emelies blogg som jag by the way tycker är en av världens sötaste/vackraste tjejer, att hon prövat scrubbrondeller från Apoteket och tyckte att de var alldeles för grova. High five tänkte jag, precis vad jag behöver! Jag kunde inte ha mer rätt.

Apolivas scrubbrondeller har varit min morgonhjälte varje dag i 2 veckor och jag är supernöjd. Ena sidan är kornig och andra sidan är mjuk som en vanlig bomullspad, perfekt kombination då man kanske inte vill skrubba över hela ansiktet då kan man bara vända rondellen och använda den mjuka sidan för att rengöra ansiktet.



Betyg: 5/5
Pris: 24,5:-
Antal scrubrondeller: 30 st
Inköpsställen: Apotek
Skulle jag kunna tänka mig att investera i denna produkt igen? Utan tvekan.

Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: lenorca

Hej, jag är lite nyfiken till vilket ändamål du använder gelet och vad det är =) Är det till acnevård och benzoylperoxin eller något dylikt? Eller syrerengöring?



nyfiken liten strut

2010-03-20 @ 11:18:19
Postat av: Josephine

Nice! :D

2010-03-20 @ 11:47:00
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Aida

Lenorca: Lovar att göra ett inlägg om gelen under dagen!



Josephine: Rekommenderar den ´supermycket! Om man är i behov d.v.s.

2010-03-23 @ 09:44:08
URL: http://kallepook.blogg.se/
Postat av: Emelie Jin-Hee Johnsson

Aida! Tack för din rara kommentar. Låg hemma sjuk - och du gjorde mig genast piggare! Grymt snällt. Och du är då mig ingen dålig pingla.

Kram

2010-03-27 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback