Papayaya mmm !

2010-01-20 @ 13:07:54

Känns onödigt att recensera denna produkt eftersom att jag tror att minst 97% av alla vi tjejer har eller har haft minst 1 av dessa i sitt liv, vi snackar Body Shops Body Butters! Här kommer min favorit! Denna doft slår VILKEN doft som helst i VÄRLDEN! Jag har själv jobbat som försäljare på Fresh Cosmetics som ligger på Kungsgatan 61 i 4 år, där har de fler body lotions än The body shop och jag gillar faktiskt deras lotioner mer, de sjunker in snabbare och luktar supergott men The bodys shops butters doft stannar kvar MYCKET längre på huden. Därför köper jag från båda ställena. Kommer att ta upp Fresh Cosmetics i ett enskilt inlägg så ni får veta mer. Det jag vill säga är att under 4 år som försäljare har jag nog doftat på alla lotionsdofter om i princip går att tillverka och inget slår denna ljuvliga papaya, den lugnar till och med ned mig dagar jag känner mig arg/ledsen så är det bara att gå och smörja in sig och känna doften, nej jag överdriver faktiskt inte. Nej, nu har jag bråttom. Ska iväg till jobbet!



Får meddela snabbt att jag inte återkommer förrän på lördag, snyft! Ska jobba heldagar ända fram till just lördag så hemma kommer jag inte göra annat än att sova tills det är dags att sticka iväg till jobbet igen! Hoppas ni kikar in på lördag så hoppas vi ha en del uppdateringar på G!

Ta hand om er, kramar / Kallepook!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så jättemycket! :D Det skiljer inte så mkt mellan 2:or och 3:or där vi ska bo i hyra, så vi tog en med ett extra rum, perfeeekt, då får jag min sminkhörna :]

2010-01-24 @ 02:30:13
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: ebba

den där body buttern är super!

2010-01-26 @ 15:18:47
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback