Grazie grazie grazie

2010-01-02 @ 13:16:35

Titta vad jag har fått av min kära mamma och min moster! Jag har tjatat och tjatat om Escadas Ocean Lounge från förra sommaren men har aldrig vågat köpa den för min mamma tycker att den luktar URK (??). Min mamma är en sådan mor som gärna lägger sig i när man köper något, hon kommer med de omtyckta kommentarena som:

-Men Aida, du har ju redan massa sådana!
-Aida älsklingen, du använder ju aldrig de där!
-Aidaii, är du säker på att du behöver de?
-Aida, den luktar jätteäckligt, är du säker på att du vill lukta äckligt?

Det är min mamma det, haha. Jag vet att hon bara vill väl och att hon vill att jag ska de lägga pengar på annat. Men det existerar inget annat för mig, jag älskar skönhetsprylar och lägger inte pengar på något annat förutom de och presenter. I alla fall, så varje gång vi går till stan så drar jag in henne i något parfymeri och försöker intala henne att Escadas Ocean Lounge visst doftar ljuvligt men hon vägrar ge sig, även om hon har fel!

Hursomhelst har hon varit bortrest över jul & nyår och när hon väl kom och hälsade på oss igår hade hon lite presenter med sig. Vad var inte bland de presentera om inte dessa?


från mamiii


från moster, merciii!

När jag kramar om min älskade mamma och pussar sönder henne så avslutar hon allt självklart med en typisk mening för att styrka att hon absolut inte tycker om denna doft. Hahaha.

-Jag skulle hellre köpt dig hela Diors sortiment på flygplatsen än denna, men vad gör man inte för sin dotter.

Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Haha, vilken mamma du har! :P Den luktar jättegott =)

2010-01-02 @ 17:12:19
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Aida

Josephine: Hon är en pärla! Visst gör den, yes då är vi 2!

2010-01-06 @ 21:04:09
URL: http://kallepook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback