Gott nytt år!

2010-01-01 @ 19:30:18

Titta vilket smart litet paket från Kicks för ynka 49 kr! Här får du med lite förvaringsutrymme för dina krämer och dylikt. 2 cylinderplastaburkar och 2 små burkar, perfekt för resan eller om du t.ex. har någon burk med krämer i som har fått en spricka kan du alltid överföra de till dessa burkar. Jag tänker personligen tömma min Urban Decay Primer Potion till en av de små burkarna. Med dessa får du även med en liten spatel (de har tänkt på hygienen, me like!) och även en pump. Detta är ett riktigt kap då jag länge har varit på jakt efter liknande som ligger på skyhöga priser jämfört med Kicks! Heja heja heja.


ursäkta denna dåliga bild



Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Black Sugar

Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på min blogg just nu.. men upptäcker vilken spännande blogg du själv har så jag passar på att fråga om vi ska följa varandra via bloglovin?



Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 20:14:25
URL: http://blacksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback