Apoliva balsam

2010-02-19 @ 14:50:44

Jag har hittat mitt favoritbalsam, no doubt! Jag är den tjej som alltid letar efter ett nytt roligt balsam och har nog aldrig köpt samma balsam två gånger men det kommer det att bli ändring på. Jag låter apoteket tala för sig själva!


Om Apoliva balsam
Apoliva hårbalsam 200 ml är utredande och berikat med panthenol (provitamin B5) och canola oil som tillför håret näring och gör det mjukt, glansigt och följsamt. Applicera i nytvättat hår och låt det helst verka i 1-2 minuter för bästa reslutat. Skölj väl. Produkten finns med eller utan parfym. Används med fördel tillsammans med Apoliva Schampo.

Kan inte säga något annat än att det håller vad den lovar, massera in i håret (aldrig hårbotten) och låt verka i ungefär 2 minuter. Mitt hår blir lika mjukt som när jag mer eller mindre använt inpackning!! Jag är supernöjd! text och bild lånad härifrån

Betyg: 5/5
Pris: 23,5 kr
Inköpsställen: Apoteket
Skulle jag kunna tänka mig att investera i denna produkt igen? Det kommer jag att göra redan nästa vecka!

Vi syns i vimlet!
Aida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback