Herre jisses!

2009-10-07 @ 11:25:58

Näe, det omöjliga hände. Min relativt nya dator krashade strax efter mitt förra inlägg. Helt otroligt! Men lyckades äntligen (efter konstant tjat på Onoff) få med mig en lånedator hem. Vet inte ens ifall man ska kunna kalla det för en dator? Den går så himla seeeegt, mina fyra rader har tagit mig cirka 5 minuter att skriva, den liksom hakar upp sig efter vartenda ord man typar och "tänker". Liksom, vad tänker du på lådan? Gaah, hursomhelst skall jag vara glad att jag äntligen har tillgång till internet. Nu ska jag gottgöra med lite nya kategorier på bloggen, vill helst inte att detta ska bli en modeblogg, modebloggar i all ära, men det finns så många bra så jag behöver inte utöka den kategorin! Okej, hoppas ni hittar tillbaka hit efter några dagars uppehåll!

Vi syns i vimlet!
Aida*


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har DAGENS BLOGG tävling idag! Eftersom jag ligger på MEST AKTIVA listan så kan det innebära en del nya besökare till dig om just DU vinner :)



Annars får jag önska dig en fortsatt trevlig dag :)



Kram Emmelist



http://www.emmelist.blogg.se

2009-10-08 @ 09:26:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback