Klubbkväll på Make up store

2009-11-26 @ 13:46:10

Åh, vad jag har haft fullt upp att göra med catwalken, så många sökanden och snacka om att jag blev glad! Så himla roligt. Men nu över till annat! Ikväll är det klubbkväll på Make up store runt om i hela världen (!!) och jag undrar om det är några andra som ska dit? Förutom allt prat och mingel bjuds det på lite kyld dryck och smått att äta så får man även 20% på hela sortimentet som medlem (du kan även bli medlem under kvällen)! Det är Baby doll-kollektionen som kommer att genomgås, rosa är ju underbart så jag kommer att älska ikväll tror jag!





Vi syns i vimlet!
Aida


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad kul det låter! :D

2009-11-26 @ 14:28:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Aida

Leia: Det var verkligen superkul! Man träffar på gulligt folk också på sådana tillställningar :)

2009-12-14 @ 01:52:54
URL: http://kallepook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback