I'm in love with a fairytale

2009-11-23 @ 21:34:00

even though my wallet hurts, haha! Men lycklig som faen! Kikade in Makeuponista's blogg för några dagar sedan då jag såg att hon skrev ett inlägg om Mac's läppglanskit med julkollektionen Mischief Makers som skulle släppas i dagarna, det är även från hennes blogg jag har tagit swatchbilden ifrån. Lovade mig själv att vänta tills nästa helg innan jag köper nytt smink (yes, I'm addicted) men jag kunde inte bärga mig! Det blev lite annat på vägen också (läs: för mycket) men huvudsaken är att jag är lycklig, tack vare Makeuponista! Kika in hennes blogg förresten, en mysig blogg värd att titta in på!
















Och lite presenter till mami (ursäkta mina värdelösa paintkunskaper)




Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Åh vad gullig du är! Tyvärr är swatchbilden inte min utan den är ifrån temptalia.com :) Själv har jag inte hunnit köpa kitet, så du måste visa hur det ser ut på läpparna! :D Ha en trevlig kväll, kram =)

2009-11-23 @ 21:51:08
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback