H&M Eyebrow fix

2009-11-16 @ 14:41:58

Make up store-frälst som jag är, är det alltid vid deras disk jag börjar mina shoppingturer. Ett bra tag har jag gått förbi deras Brow set fix som är som en tunn gel som håller ögonbrynen på plats. Mina strån får ibland för sig att lägga sig lite hej vilt så denna produkt lockar mig varje gång. Varför jag ännu inte köpt in den? .. Jo, 155 kr! Näe, jag tycker att det är mycket att lägga på lite gel. Faktiskt.
Även om jag övervägt sådär några miljoner gånger att det inte är så mycket pengar så håller min vita lögn i ungefär 45 sekunder. Jag går därifrån grubblig med en besviken försäljares blick på mig. Ns ns ..

H&M är också en av de traditionella destinationerna som jag alltid njuter av att besöka. De brukar uppdatera deras sortiment precis lagom ofta och jag tycker det är jättekul att fynda riktigt bra grejer riktigt bra billigt! Rätt som det är skriker min pojkvän från andra sidan hyllorna (ja, han envisas att alltid följa med på mina sminkrundor trots att jag säger att han inte behöver): AIIIIIIDAA TITTTTAAAA!! Och håller upp en liten tub. Jag som nog aldrig har skämts eller känt av en pinsam situation i mitt liv springer fram och världens leende växer fram. 49,5o kr. JAAAAAAAA!! GRYMT!! H&M fortsätter att förvåna mig gång på gång, här har de en Eyebrown fix i tub för nästan 50 riksdaler, pang priiiiis och en pang produkt. Håller ögonbrynen på plats utan att de ska bli fööör glansiga och stråna blir inte jättestela, hurra hurra! Se bara upp för att ta för mycket, råkar man göra det blir det för "mjöligt"
och man får tvätta bort det och börja om på nytt, fast vem bryr sig. 49,50 liksom!

Betyg: 5/5
Pris: 49,50:-
Inköpsställen: H&M
Skulle jag kunna tänka mig ett återköp? Yes!

Vi syns i vimlet!

Aida



Kommentarer
Postat av: Daniel

Gött tips! Bra för mig kanske så flickvännen slutar gnälla över mina ögonbryn hehe

2009-11-17 @ 12:39:23
URL: http://doadao.blogg.se/
Postat av: linda

Jag vill ha långa, och "många" ögonfransar. Mina har en tendens att klibba ihop sig och det ser ju riktigt förjävligt ut. Jag brukar ta mycket mascara för jag trivs bäst i det. Har du något tips på vilken mascara som hade kunnat funka??? Tacksam för svar!

2009-11-19 @ 22:46:29
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback